ReaLiTi SebUah KeHiduPan



Click here for Myspace Layouts

Wednesday 12 September 2012

#09 Kenangan 12/9/2012 selasa


Assalamualaikum,

selasa 12/9/2012,

Hari nie aku bangun pagi jam 8.15 am ( kalau bahase aku cakap 8 suku lar )..
lepas je aku bangun, aku terus tengok jam..haish awal lagi nie..
hrmmm..ak pown sambung lar tdo kejap dalam 5 minit..
then bile aku t'jage balik and tgk jam..
wallawe..!!! dah pukul 8.40 kowt..
ak pown ape lagi, kelang kabut la masuk toilet..
hahaha..class hari nie start jam 9.00 am..
abis mandi dalam 10 minit then nak menapak pulak 15 minit paling kurang..
jalan punya jalan..sampai class daa..
hahahaha..class dah start..
pagi nie class enterprenuership..
name lecturer yang mengajar aku prof "RADUWAN"..
walaupun aku tau lecturer tak kesah masuk lambat tp
bagi aku macam kurang sopan lar jugak masuk lambat..
aku pown masuk..( tau2 je ar muke orang bersalah )..
prof nie ajar punya lar banyak..sampai 2 chapter skali..
kesian otak aku..
tik tok tik tok..( class dah abis )
3 jam dalam class + 2 chapter..
huh..lebam duk dalam class lame2..
then lepas je abis class..
kite orang g makan kat medan selera..
takde lar jauh sangat..dekat dalam 10 minit jalan..
kite orang g belima je..ak,fared,siah,zura n hafiz..
kawan2 aku sume nye member daripada kpm aku dulu..
yang baru sorang je hafiz drp politek ipoh..
sampai medan selera..dorang sume g amik makanan..
aku macam biasa lar tak makan..just nak teman and borak2 je..
hahaha..sembang punya sembang tak sedar langit dh gelap..
dalam otw nk balik, time kite orang tengah jalan dh hujan rintik2+angin kuat..
baik punya jalan skali hujan lebat gile..kite orang ape lagi..
belari ar..ape lagi..tak kan nak basah kuyup pulak kan..
time nie mmg dah separuh basah da nie..
lari sampai kat tempat tunggu bus..kononnya lega lar ade tempat nak teduh..
tengok2 kena jugak hujan sebab angin kuat sangat..
kite orang pown ape lagi, panjat kat tempat duduk pondok bus tu lar..
lame jugak lar bediri kat pondok bus tu..
dengan kereta lalu lalang abis kena air percik kat kite orang..
sementara nak tunggu hujan benti, kite orang sembang lagi
t'gelak2 pasal belari ke pondok bus tadi punya hal lar nie..
gelak gelak jugak tapi baju pown basah jugak..
abis basah sume barang ak..!! dah macam hape da..
last2 kite orang naik bus sebab class dah nak start..
kena singgit (RM1)..walaupun dekat..
tapi ok ar daripada aku basah kuyup..
( tapi memang dah basah pown)..
masuk je banggunan yayasan selangor tu, first thing cari toilet..
dekat nak separuh jugak lar guna tisu gune untuk lap badan..
 next class jam 1.00 pm..( masuk jugak dengan basah2)
masuk class sejuk pulak dengan aircond dye..perghh..!!!
class nie baru je tukar lecturer so bile lecturer masuk..
my first expression thought that lecturer nie maybe tua tapi aku salah..
dye muda lagi sebenarnya..aku agak2 dalam 30 kowt..
sebab dye ckp skang still student and amik "PHD"..
dye amik part time jadi lecturer..
name dye "NORAIDA SHAHLIZA"
sporting..!! tu yang aku suka..
and dye banyak cakap..sangat comel+lawak..
since nie dye punya class kite orang ade ice breaking..
( bende yang aku kurang minat)..nasib baik dapat lecturer jenis sempoi..
lps abis ice breaking..ak belajar sikit then dah bole balik..
dye lepas awal..
then balik aku kena hujan lagi..
sronok..!! hari nie sehari aku kena hujan..
malam aku buat homework sikit then tido..
malam nie pown hujan jugak..( lagi sedap aku tido )
hahhaha..kenangan kluar makan kat medan balik lenjun..
that's the end of my story for today..
nyte....zzzZZZZ...(-,-)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...