ReaLiTi SebUah KeHiduPan



Click here for Myspace Layouts

Wednesday 6 February 2013

#25 Rindu Nabi Muhammad SAW

Assalamualaikum wbt...



Bismillah..
Ya Allah berikanlah aku kesempatan untuk memijakkan kaki ke tanah suci mekah untuk merasa segala nikmat dan kebesaranmu disana.sesungguhnya aku teringin untuk melawat tempat-tempat suci dan menziarahi makan Nabi Muhammad SAW..Ya Allah engkau limpahkan rahmat kepada junjungan besar Nabi Muhammad SAW..Ya Allah temukan aku bersama kekasihmu Nabi Muhammad SAW..Sesungguhnya aku merindui baginda..Ya Allah engkau peliharalah imanku, berikanlah aku sentiasa memuji kebesaranmu dan berselawat kepada Nabi Muhammad SAW..

Ya Allah..engkau ampunkan lah dosa kedua ibubapaku, segala dosa-dosaku,segala dosa-dosa adik-beradikku, dan dosa-dosa seluruh umat islam..Ya Allah..dorongkan lah kami kejalan yang benar, jalan yang engkau redhai. janganlah engkau beri kami jauh menyimpang lupa leka dan lalai dengan kenikmatan dunia..Ya Allah engkau berikanlah kami sentiasa mendekatkan diri kepadamu..engkau jauhkanlah kami terjerumus serta kesesatan dengan maksiat dan kufur kepadamu...Ya Allah engkau berikanlah ketenangan kepada kami dan permudahkan lah segala urusan kami.

Ya Allah engkau lindungi dan jauhkanlah kami daripada bisikan dan gangguan syaitan yang direjam..Ya Allah..engkau jauhkan lah kami daripada segala bencana dan malapetaka, berikanlah kesihatan yang panjang kepada kami dan jauhkan lah segala penyakit kepada kami..Ya Allah engkau jauhilah kami daripada azab seksa api neraka dan alam barzakh..Amin Yarobal A'lamin


Ya Rasulullah SAW..
sesungguhnya aku mencintaimu dan merinduimu selalu..


Sholawat-Nabi-Muhammad-SAW

perbanyakkan selawat kepada Nabi Muhammad SAW..
sesungguhnya Nabi Muhammad SAW akan diberitahu ada manusia berselawat baginda..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...