ReaLiTi SebUah KeHiduPan



Click here for Myspace Layouts

Friday 14 September 2012

#10 Jom Jalan ke ICT


Assalamualaikum..,

hello?? hye all readers..
ape khabar? hope korang semua dalam keadaan sihat..

entry kali nie aku nak tulis pasal pengalaman aku pergi ke ICT..
mesti korang tau kan ICT tu kat mne..
spe penah g ICT..angkat tangan??
(ceyh mcm lar ak nampak korang angkat tangan..hahahaha)..
kalau yang dah g tu tahniah sebab dah sampai kat sane
dan sape yang belum g ICT try lar g..

btw aku nak share ngan korang story pasal ICT..
aku pegi ICT nie since last year kot kalau tak silap..
time tu ibu and ayah g buat haji and cousin aku lepak kat rumah..
time ibu and ayah g buat haji, opah,atok, lar yang jage adik2 aku..
aku ngan cousin aku name dye ain slalu ulang alik daripada perak ke puchong every weekend..
maklum lar amanah parents suruh tengok2 kan rumah and adik2..
aku ulang alik sebab still study for my HND at seri iskandar perak..
and cousin aku ain tu pon still study jugak kat ipoh..
so sambung balik cite pasal ICT nie..
time aku g nie tak banyak lar bende yang ade lagi..
dorang masih lagi dalam process "menambah baik tempat tu..
(betul ke ayat aku tu?)..entah bedal je lar..
korang buat2 paham je lar ek..hahhaha
bagi aku, lepak kat ICT ok lar..
tempat yang sesuai untuk kite rehat kan otak and release tension..
sebab tempat nie banyak sangat lampu warna warni..
bak kate orang putih " its very color full"..
tapi criusly banyak lampu..
ade yang bentuk binatang,hujan turun and macam2 lagi lar..
secara psychology..lampu yang warna warni bole buat kan kita jadi tenang..
(betul ke tak its depend for the individu)..
selain daripada aku tengok lampu2 yang banyak2 nie..
aku sempat jugak masuk kat dalam tempat salji..
masuk kena bayar dalam RM15 to RM20 macam tu lar anggaran dye..
dalam tempat salji nie memang betul2 sejuk..
tak tak tau lar berapa kali aku kuar masuk tempat salji tu..
kat dalam tu jugak kite bole b'gamba..tapi kena prepare camera yang power2 sikit lar..
sebab takut camera korang kena wap nnti abis rosak pulak..
tak pasal2 kena beli baru..
aku ade lar snap beberapa gambar with my cousin, brother and friends..
so korang layan je lar gambar nie..

with my cousin ain

xde orang nak cium..patung pown jadi lar..



tengok bear nie..comel macam orang sebelah dye x?


ain sister akma


sempat jadi model kejap..hahaha
smart tak? hahaha..jangan jeles..

 nie je lar gambar yang aku dapat tunjuk aku share dgn korang semua..
hope korang enjoy..and sape2 yang macam berminat nak g ICT nie..
selamat sampai ke destinasi.
so sampai sini je entry ak kali nie..see you all next post..
(lepas baca jangan lupe comment or bagi cadangan ok)
take care..papai..wasalam..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...