ReaLiTi SebUah KeHiduPan



Click here for Myspace Layouts

Wednesday 22 January 2014

#53 Never End

Ya Allah kenapa la mata aku ni tak boleh nak pejam lagi..
esok aku ada appointment dekat HKL..

hrmmm...Ya allah kenapa lah banyak sangat benda yang aku pikir ni sampai aku tak boleh nak tido..
kenapa la malam ni aku rasa sunyi..rasa takde mood..

bila aku aku ada masa lapang aku akan update blog aku ni..blog ni je la teman and tempat aku meluah kan apa yang aku rasa...blog peneman aku yang setia..walaupun tak boleh berinteraksi tapi sekurang-kurangnya aku dapat la luah kan apa yang aku rasa sekarang ni..

pejam celik pejam celik...cuti sem 2 minggu dah nk habis dah..
seronok dah nak start sem baru...sebab nk jmpa housemate tapi ade 1 benda yang aku takut..
fuhh..takpe la..biar je la aku je yang tau..

aku just mampu doa dan serah kepada takdir..
setiap kali solat ku aku sentiase doa agar hajat aku sampai dunia akhirat..

i just wanna said deep in my heart " i'm so sorry"

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...